کلینیک سلامت
تزریق چربی در ارومیه

سایر خدمات

 تزریق چربی

تزریق چربی برای از بین بردن چروک پوست که به علت از دست دادن حجم طبیعی چربی در صورت رخ می دهد صورت میگیرد عواملی مثل بالارفتن سن و یا لاغری منجر به تورفتگی صورت می شود برای جلوگیری از این امر با تزریق چربی به بازگشت زیبایی صورت کمک شایانی خواهد شد .

 برخلاف چاقی سایر نقاط، تلاش موثری برای افزایش زیبایی و رفع نواقص پوست دارد. در برخی از افراد با تزریق چربی، چاقی صورت جلوه زیباتری به صورت آنها می دهد . در  روش تزریق چربی ، چربی بدن خود فرد از نقاطی از بدن مثل  چربی ران، شکم و باسن که نیازمند این چربی نیستند جهت افزایش حجم و بزرگ شدن نواحی مورد نظر صورت مانند گونه استفاده می شود.

بزرگسالانی که با گذشت زمان خط لبخند و چین و چروک پوست نواحی خط ابرو و یا گودی صورت در آنها ظاهر می شود و همچنین در صورت افتادگی پوست و یا رفع سیاهی و گودی اطراف چشم نیازمند تزریق چربی می باشند. در افراد جوان تزریقات چربی بیشتر برای حجم دهی گونه ها و لب ها انجام می شود.

دکتر حسن غفوری فر

جوانسازی پوست

تزریق چربی,بهترین دکتر تزریق چربی  ارومیه,تزریق چربی به صورت در ارومیه,بهترین متخصص تزریق چربی در ارومیه,هزینه تزریق چربی,کلینیک سلامت,بزرگترین کلینیک تخصصی کاشت مو در شمالغرب,مجهزترین کلینیک تخصصی کاشت مو در شمالغرب,دکتر غفوری فر,دکتر حسن غفوری فر,

دکتر پوست ارومیه
متخصص پوست ارومیه
دکتر حسن غفوری فر
بهترین تزریق چربی در ارومیه,

تزریق چربی در شمالغرب,تزریق چربی در مریوان,تزریق چربی در سردشت,تزریق چربی در خوی,تزریق چربی در خوی,تزریق چربی در ماکو,دکترتزریق چربی در سلماس,

متخصص تزریق چربی در میاندوآب,

هزینه تزریق چربی در بانه,

قیمت تزریق چربی در سردشت,

دکتر تزریق چربی در مهاباد,تزریق چربی در نقده,تزریق چربی در سنندج,تزریق چربی در جوانرود,